lördag 5 februari 2011

Golvkuddar



Det var ett bra tag sen jag postade senaste inlägget! Dagisinskolning, sjukdom och att jag börjat jobba igen har gjort att tiden inte funnits till! Det kommer säkert bli glesare mellan inläggen fortsättningsvis också, men jag skall försöka ta mig tid. Det är ju så roligt att blogga! Har sytt nya fodral till ett par gamla golvkuddar av ett gammalt överkast och ett påslakan.

7 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Jag har saknat dig och dina inlägg! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina! Har precis fått Stoff&Stils kataloger där de har så mysiga golvkuddar och säckar. Och att återvinna gamla textiler är ju alltid det bästa.

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga!

    Skulle gärna också så golvkuddar om vi hade lite mer golvyta att ha dem på.

    SvaraRadera
  4. Hvilken fin blogg du har altså!!!
    Nå har jeg kost meg her inne en stund og gleder meg til å følge deg videre :o)

    SvaraRadera
  5. Untuk mengatasi hemoroid yang lebih parah, bisa digunakan beberapa pilihan jenis pengobatan. Salah satunya adalah dengan pengikatan wasir. Ini adalah proses tanpa operasi. obatambeien9
    9 Tali yang elastis diikatkan pada bagian bawah hemoroid secara kuat. Ini bertujuan untuk memotong aliran darah. Hemoroid akan terjatuh sekitar satu minggu. Operasi dengan pembiusan umum kadang dilakukan. Operasi hemoroid ini untuk mengangkat atau menyusutkan hemoroid yang besar atau jenis eksternal.

    SvaraRadera